fredag, oktober 14, 2011

Två dagar i rad

Nu har man spelat pingis två dagar i rad. Och inte går det bra heller. Jobbar inte runt med forehand överhuvudtaget. Och det vet jag att jag måste göra för att komma igång. Men jag står där och rullar backhand utan någon som helst möjlighet att kunna avgöra en boll. Nu måste jag ta tag i mitt spel och försöka förbättra mig. Eller är det så enkelt att jag inte kan komma i form om jag inte tränar med Brorsan. För det brukade garanterat göra att man kom igång. Roligt spel var det oxå och han var en perfekt träningspartner. Men förhoppningsvis så går det att komma igång ändå även om jag börjar tvivla....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha kul i hagen brorsan,då löser det sig utan min sparring!!

Dessutom går ryktet att du hade gjort en toppenträning igår i Åsbyhallen! Jonny Pratkvarn sa att han torska med 1-3 och det är inte illa att piska honom och dessutom på hans hemmaplan!!!

Snart blir det fest i Hallstarena!! Sandvik bjuder och det blir väl typ "hela hallen klapp klapp klapp" antar jag.

Snackas om 600 pers!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Märkligt att min inbjudan inte kommit än ;-)

Ha det så kul!

/TB

Anonym sa...

VA??? INTE??

Tack!!

/TB;s brorsa