torsdag, april 19, 2012

Fiasko!

Det blev återigen en fiaskoträning igår. Det är två saker som gör att det går dåligt. Den ena kan vara att jag kör innebandy innan och därmed inte orkar bjuda till tillräckligt för att kunna spela bra. Det andra är nog att jag helt enkelt har tappat formen. Den ena kanske ger det andra.....

Hur som helst så är det veckans sista arbetsdag. Imorgon bär det av till London. Ska bli skoj. Jag är dock lite orolig att vi skall få tokspö av Ch€£$ki på lördag. Dom är på väg upp och vi är på väg ner i form. Kan väl bara slulta på ett sätt? Måste komma ihåg att lassa på oddset innan jag åker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Chelsea ser nog chansen i CL efter gårdagen och lägger all kraft där. Tror ni vinner med 2-1!

/J

P.s Ha de nice i London!

Anonym sa...

Tack J! Och jag hoppas att du har rätt angående resultatet :-)

/TB