torsdag, april 05, 2012

Lite stel

När det var tre minuter kvar av innebandyträningen igår så gjorde jag illa mig i hälen/hälsenan. Det gjorde fruktansvärt ont till en början men kändes rätt så skapligt när jag kom hem. Så jag åkte iväg och körde ett tvåtimmarspass pingis. Det knäppte till lite i hälsenan några gånger men i övrigt så kändes det skapaligt. Men idag känns det lite konstigt. Lite ömt och stelt. Jag hoppas verkligen att det går över snabbt så man kan fortsätta träna någorlunda regelbundet.

Idag blir det en sextimmars arbetsdag. Och i och med det så kommer jag vara från jobbet före klockan 12 idag. Sen är det långhelg!

Glad påsk på er allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer man in på ABB redan vid 5-tiden???

för att sova?????

om arbetsgivaren visste detta???

Trevlig påsk tillönskas er alla!!!

//Coachen

Glöm inte att lämna in era deklarationer så att FRUKTIS har något att sortera de närmaste veckorna.

Anonym sa...

Hehe, ja, jag måste nog ha någon form av VIP-passerkort :-)

Har frukten tagit slut? Jaja, får väl se till att sätta Fruktis i arbete.

/TB

Anonym sa...

Glad Påsk på er alla!

//Lalle