torsdag, april 26, 2012

Tokhuvudvärk

I natt vaknade jag med en fruktansvärd huvudvärk. Den var riktigt hemsk. Men jag har mina aningar om varför den kom. Jag spelade pingis igår kvälll och vattnet tog slut mitt i träningen. Jag orkade inte gå och hämta mer. Och när jag kom hem så ville jag sova så snabbt som möjligt. Detta eftersom jag tänkte åka till jobbet väldigt tidigt för att kunna få ihop några timmar innan det var dags att VABba igen. Så därför 'hann' jag inte dricka så mycket när jag kom hem heller. Och det får man lida för nu....

Träningen var skaplig. Jag hade inte kört någon innebandy innan. Men i början kändes det som om man var en riktig nybörjare. Men mot slutet gick det mycket bättre. Det kanske är så att man behöver träna mer än en gång i veckan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips från makthavarna:
undvik krogarna på Lördag!!!!!

//Fruktis

Anonym sa...

Tack för tipset!

/Bartendern