fredag, april 13, 2012

Sista dagen

Idag är det veckans sista arbetsdag. Eller igentligen inte eftersom jag skall jobba på söndag. Men jag behöver inte till jobbet för att jobba utan jag kan sitta hemma och koppla upp mig mot jobbet. Man skall byta lagringssätt för en nätverksdisk och jag skall testa att det funkar bra även efter flytt.

Annars är det en helg utan fotboll. Arsenal spelar inte i helgen utan har en måndagsmatch. Wigan hemma, vilket kan låta som en enkel match men Wigan slog dom kommande mästarna i onsdags så det är långt ifrån några enkla pinnar.

På söndag blir det lite pingisspelande oxå. KM ska spelas och jag tar alla möjligheter till pingisspelande jag kan få, nästan. Nästa helg är det ju Hallstamästerskapen som jag, i säsongsplaneringen, hade lagt in som en tävling jag skulle vara med på. Men nu blir det inte så. Jag åker och tittar på fotboll istället. Arsenal hemma mot Ch€£$ki. Så det blir en tur till London nästa helg. Och det är ju nästan lika bra som att spela pingis :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni vinner lätt, ni kan knappast ha en sämre innermitt än Giggs.........

/J