onsdag, februari 27, 2013

Kanske?

Är det möjligt att VIK klarar att ta sig till kvalserien i år? 5 pinnar upp med 2 matcher kvar. Ingenting är klart men VIK har ett bra utgångsläge. Om man krossar lite kex på torsdag så är det klart sen, hur svårt kan det vara?

Idag blir det innebandy med jobbet för första gången på hur länge som helst. Tack vare snälla medarbetare så får jag skjuts både hit, dit och hem igen. Får se om det även blir lite pingis ikväll. Inge sugen men om någon annan är det så är jag på. Det är ju trots allt snart dags för sammandrag.

På tal om pingis så hade jag en konstig dröm inatt. Jag var i Hallsta och skulle spela KM. Väl där dök Jonny K upp och skulle spela. Lite senare dök även TB's brorsa upp. Han skulle dock inte spela. Men han började surra om en eventuell comeback. Och vi bestämde att nästa år skulle vi spela dubbel på DM. Man kan väl lugnt påstå att det skulle vara en högoddsare som gick in..... :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får jag åka med?

//Draget

Anonym sa...

Haha, klassiker!!

/Taxi Driver

Anonym sa...

Pingisdröm, Låter som en mardröm! :-)

Gällande VIK så finns det nu ca 10 procents chans att de går till kvalserien, inför gårdagens match var motsvarande siffra 2 procent.

//Lalle

Anonym sa...

Ja, dom kan ställa till det för sig själva än....

/TB