måndag, februari 25, 2013

Nu kör vi!

Ny vecka, nya möjligheter, allt kan hända, nu kör vi!!

Jag var och spelade innebandy igår. Visserligen bara träning men det var riktigt kul att lira. Jag önskar att jag hann med att göra det fler gånger i veckan men det är inte så lätt. I och för sig är det snart dags för sista pingissammandraget och efter det kanske man kan hinna lira lite på onsdagar oxå. Nu lär det bli pingisträning det två närmsta onsdagarna.

Det snackas en del om att Arsenal kommer att kunna värva lite spelare i sommar. Jag vet inte var det kommer ifrån. Eller jag gissar att det är pga det nya sponsoravtalet som kommer ge lite mer kulor i framtiden. Men grejen är ju att Arsenal har ju varit tvungna att sälja spelare för att inte resultatet skall hamna på minus. Vilket i så fall ger att vi inte behöver sälja någon men pengar till nyförvärv finns det ju inte heller då. Enkel mattematik helt enkelt. Och det är ju skrattretande att det surras om såna sjuka summor. Och det är ju inte bara övergångssummorna som är höga, lönerna är ju inte småpengar heller. Så då vet ni, Arsenal kommer inte värva i sommar heller :-)

2 kommentarer: