tisdag, februari 12, 2013

Moddigt

Idag hade jag ganska bra fart när jag traskade till jobbet. Tyvärr så var det ganska moddigt på sina håll vilket gjorde att jag ändå inte fick någon bättre tid än vanligt. Men hade jag hållt samma takt som vanligt idag så hade jag nog fått lägga på några minuter på sluttiden.

Igår hade jag förmånen att bli hämtad när jag skulle hem från jobbet. Det var mamma som erbjöds sig att komma och hämta mig. Kanon! Då kunde jag jobba en halvtimme till. Vilket verkligen behövdes igår eftersom jag var sen till jobbet.

Igår somnade jag tidigt, redan vid 9-tiden knoppade jag in. Och det är verkligen skönt att det inte är någon fotboll på TV denna vecka. Det vet jag inte om jag hade pallat. För trots att jag somna tidigt så är jag ju inte direkt utvilad nu.

Inga kommentarer: