måndag, april 22, 2013

Måndag igen

Ja, det går undan. Igår var vi till VGF-hallen. Freddie går ju på familjejympa och igår fick alla grupper komma till VGF-hallen och vara där i en timme. Ina brukar följa med på familjejympan men sa innan vi kom fram till Bellevue igår att hon inte skulle vara med därinne. Men när vi kom in i hallen så sa hon "waouw". Sen sprang hon runt och testade både det ena och det andra där inne.



Idag vaknade jag med en extrem huvudvärk. Vad det beror på vet jag inte. Kanske var det för att jag spelade innebandy sent igår och att jag inte drack tillräckligt med vatten. Eller det kanske är någon pollenreaktion. Eller något annat. Det är hur som helst inge kul. Jag har tagit två stycken alvedon nu på morgonen men det verkar inte vilja ge med sig. Nåväl, det ger sig kanske under dagen.

Inga kommentarer: