torsdag, april 04, 2013

Redan torsdag

Jag gillar verkligen dessa kortveckor. Man borde nästan börja jobba fyradagarsveckor. Man måste ju få drömma :-)

Imorse såg jag en cykelolycka när jag åkte och lämnade Ina. Som tur var så hade det redan stannat ett gäng bilar så jag kunde med gott samvete åka förbi. Men hur som så insåg jag att det ännu inte är cykelväder. Det är på sina håll riktigt halt, särskilt på cykelbanorna. Under broar dit smältvatten rinner och fryser på nätterna är det ju rena skridskobanorna. Och den olyckan som var imorse var på Narvavägen under E18.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tja! Ska ni med på kryssning den 9/5 vi har bokat torsdag till fredag 9-10/5 Kristi himmelfärds helgen! (Cinderella)

//Lalle och Mia

Anonym sa...

Spelar Kenneth o Maggan?

//Livräddningssällskapet

Anonym sa...

Vi är i alla fall inbokade då!

/Kenneth o Maggan

Anonym sa...

Nu har vi bokat. Det var nästan så att Ina "ossa" lite när jag berättade att jag bokat :-)

/TB

Anonym sa...

Härligt! Ska bli jättekul :-)

//Lalle