onsdag, augusti 21, 2013

Först

Idag är jag överlägset först på jobbet. Jag är till och med före förmiddagsskiftet i verkstan.

Jag bestämde mig igår för att köpa säsongskortet på Emirates. Tyvärr så ville dom ha pynt direkt. Och på kreditkortet hade jag inte kvar så mycket som det kostade. Då kollade jag på mitt firmakort. Och det gick ut i april 2012. Så där satt jag med möjlighet att få köpa säsongsbiljett men hade inga pengar. Det gick inte "paxa" en plats. Nu har jag dock betalat in pengar på kortet och med lite tur finns platsen kvar idag när han ringer.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!
Som säkerhet kan ställas en bong från svenska spel...
Fenerbahce versus Arsenal där jag pratat med Wenger och han lämnat klartecken för vinst...
över 2 ggr degen är bra
så det räcker att lira 7-7,5 tusen bara...
annars så får du väl sälja dig som pingisspelare, har alltid funnits intresse för dig, dvs. alla deffar inklusive Jan-Håjkan osv....

//Coachen (kanske även manager för dig TB)

Anonym sa...

Klart du är manager!

Men det känns ändå lite svajigt att kasta in 7 papp på en säker bortaseger i turkland. Men om Coach säger så då blir det väl så!!

/TB

Anonym sa...

Svajigt!!!!!

Hur svårt kan det va????

Bättre räntepengar är svåra att jobba in, fråga FRUKTIS!!!!!!

//Coachen

Anonym sa...

Fruktis *klapp klapp klapp*

/TB