torsdag, augusti 15, 2013

Vrak

Igår på innebandyn trampade jag snett nästan direkt vi började. Efter lite vila så gick det att lira vidare. Men igår kväll så började det att göra ont i fotknölen på utsidan av benet. Och det är inte bättre idag, kanske tom tvärtom, surt! Och som om inte det vore nog så åkte jag på migrän igår kväll oxå. Börjarde med blixtrar och färger för ögonen så jag knappt kunde se. Idag när jag vaknade så känner jag ett litet uns av huvudvärk och antingen blir det bättre eller så får jag riktigt ont idag med. 3 dagar på jobbet och man är redan ett vrak! Varför är det 48 veckor kvar tills nästa semester? Jag vill ha mer semester nu!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Usch ingen "hit" hoppas att du mår bättre nu!

//Lalle

Anonym sa...

Har du testat tabletterna jag tipsade om förr? Mot migrän,receptfria på apoteket.
Låter precis som problemet jag hade,men som tack och lov(peppar peppar)inte varit nåt problem på flera år nu.

Financial Dust är äntligen anmäld till start igen efter sin hovspricka.

Startar på onsdag i lopp 2 på valla.
Spår 9 voltstart.
Ska bli spännande att se vad han kan uträtta efter uppehållet.

Går att läsa om honom på www.vinnarskallar.se

Trevlig helg!

//TB:s brorsa

Anonym sa...

Fan, det har jag glömt. Kommer ihåg att du tipsat nu när du säger det. Vad heter dom?

Spännande med comeback för kusen. Då får man väl lägga ett vinnarspel :-)

/TB

Anonym sa...

Dem heter eeze.
http://www.eeze.se/
Där har du lite info.
Kolla på sidan,så får du lite tips.

Hoppas det känns bättre nu.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Tack för infon!

Lycka til på onsdag!!!

/TB