måndag, juli 28, 2014

8 år

Idag fyller bloggen 8 år. En blogg som jag  aldrig tänkt ha egentligen. Jag skaffa den bara för att Rille från början på sin första blogg hade den inställningen att man var tvungen att ha ett bloggerkonto för att kunna kommentera på hans blogg.

Nu 8 år senare så är man strax uppe i 5000 inlägg. Och det har blivit ett sätt att komma ihåg saker på. Vissa perioder har det även funkat som ett sätt att kommunicera på.

Jag vet inte hur länge det kommer fortsätta. Kanske för alltid, kanske är detta det sista inlägget.

Hur som helst så firar jag dagen med att först träna pingis. Och vid 16-tiden firar jag med ett par Guinness på Harrys.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Bloggen!

Ett andningshål i värmen!!!
Min vän i universum.

Jagar förmodligen jordgubbs-försäljare eller jagar kakelplattor på Lögarängen så jag får önska Bloggen och dess PAPPA TB (reisenleitern) stort grattis på födelsedagen!!

//Coachen (hoppas vi ses i framtiden)

Anonym sa...

Jag kommer givetvis!

//Lalle