tisdag, juli 22, 2014

Hemma igen

Igår kom vi hem efter en vecka i Norrland. Så idag väntar en hel del tvättande. Det måste handlas och jag har dessutom 8 "snabba" kilometer att springa. Det finns, med andra ord, saker att göra.

Igår kväll hann jag dessutom med att åka till jobbet en sväng. Efter en vecka utan laddning för jobbmobilen så satte jag den, av någon konstig anledning, på laddning när jag kom hem. Och direkt så plinga det till och en hel del mail hade kommit (såklart). Men det hade även kommit SMS. Och det sista var skickat bara någon timme innan vi kom hem. Så jag blev nyfiken och kollade. Dom hade problem med extrema provtider. Och det åkte jag in och fixade. Det är en fil som växer sig för stor och ju större den blir ju längre blir provtiden. Så det var ju rätt enkelt att fixa. När jag kommer tillbaka så får jag nog se till att det blir fixat permanent också. Så man slipper att tömma filen med jämna mellanrum.

Inga kommentarer: