onsdag, juli 30, 2014

Tidig morgon

Idag var det ju dags för 12 km. Och fru Blogg skulle iväg vid 8-tiden. Och skulle jag vänta och springa tills efter hon kommer hem så kommer det väl hinna bli för varmt. Så min tanke var att hinna hem till 8. Det betyder att om man vill äta frulle innan man springer så måste man gå upp senast 05:30 för att kunna hinna smälta maten. Som "tur" vare så vaknade jag före fem och kunde käka frulle i lugn och ro.

Det var rätt tungt idag [också]. Jag tror att det är extra tungt på morgonen innan man hunnit komma igång ordentligt. Kroppen behöver, numera, rätt mycket tid innan det är igång. Nu är det i alla fall vila i två dagar innan det är dags för ytterligare 12 km på lördag. Med lite tur så hinner jag med ett pingispass på någon av mina "lediga" dagar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känns väl underbart med ett pingpong sammandrag utan övernattning den 20-21 september i metropolen upplands-ekeby....

Hoppas på några vänsterhänta lirare!!!!

Tur med uppladdningen helgen före i London då!!!!!

//Jan-Håkan (glöm inte snytpapper)

Anonym sa...

Japp, svårt att toppa ett sammandrag i U-E!

Går rykten att Coachen skall med!!!!

/TB