måndag, maj 25, 2015

Ledighet

Så är då äntligen Premier League över och man kan få lite välförtjänt ledighet. Tänk vad mycket fritid man får nu när man slipper bry sig om Premier League. Men först skall den viktigaste, äldsta och kanske svåraste cupen avgöras på lördag. Och som tur är så är Arsenal ett av lagen som spelar.

Men tillbaka till PL. Så här tippade jag innan säsongen började:

1. Chelski
2. Shitty
3. Man USA
4. Arsenal
5. Liverpool
6. Everton
7. Bottenham


Så här slutade det.


1. Chelski
2. Shitty
3. Arsenal
4. USA
5. Bottenham
6. Liverpööl
7. Southampton


De två första blev rätt i alla fall.....
Vi hade en fruktansvärt dålig start med mycket skador och det fick vi till slut sota för tyvärr. Inte alltid som dom goda vinner. Eller, det är ju nästan aldrig dom goda vinner....

Annars så har jag fortfarande träningsvärk efter helgens flytt. Jag höll även på i förrådet efter flytten och det bidrog nog oxå till min träningsvärk. Bara att inse att man är fruktansvärt dåligt tränad :-(
Men att lyfta skrot är inte kul på något vis så jag får väl fortsätta vara otränad :-)

Inga kommentarer: