tisdag, maj 05, 2015

Vilken morgon

Det började redan igår. Vid 19:45-tiden får jag info från jobbet om att det är problem. Jag sätter mig i bilen och åker dit. Bara en timme innan Arsenal sätter igång sin match. Man jobbar nu under lite stress. Jag lyckas lösa problemet och dom kan köra vidare. Idag på morgonen är jag för det första toktrött och orkar knappt gå ur sängen. Men till slut kommer man till jobbet för att mötas av hur mycket strul som helst. Nu är det dock åtgärdat och alla är glada och nöjda, kanske!

Arsenal är hur som helst helt klara för topp-4 nu. Igår gjorde man en riktigt bra match borta mot Hull. Visst våra två första mål var lite turliga men vi brände lägen som borde satts oxå så det var inte orättvist på något vis. Det vore ju kul om man kunde komma tvåa i år. Men först och främst gäller det att undvika fjärdeplatsen och slippa kvalet till Champions League i höst.

Inga kommentarer: