fredag, maj 22, 2015

Undrar varför?

Jag har den senaste tiden märkt att när jag har tränat lite hårdare än bara jogging så har jag haft jobbigt att andas när jag sen ska sova. Känns nästan som om jag inte får tillräckligt med luft. Eller som om jag fortfarande är andfådd. Ingen kul känsla när man ligger där och ska försöka sova. Är det så att man har blivit för gammal för att träna med hög puls? Eller har man nå skit i kroppen som säger ifrån? Nåväl, bara att köra på.....

Snart helg igen. Ska hjälpa Dahlenberg att flytta. Sen finns det hur mycket som helst att ta tagi hemma. Skulle behöva öndra om lite i förrådet för att kunna få in lite vinterdäck där. Har ju haft dessa på däckhotell tidigare men inte nu längre. Dessutom har vi just nu dubbla upsättningar av vinterdäck hemma. Det tar plats. Står på altanen nu och den kommer inte att bli iordninggjord om vi inte fixar platsen i förrådet. Så det låter ju som om platsen i förrådet är överst på listan. Får se vad vi hinner. Gissar ingenting......

Inga kommentarer: