tisdag, augusti 23, 2016

Läkarbesök

Idag ska jag äntligen få komma till doktorn. Fick ju en tid för en månad sen till idag. Blir spännande att höra vad hen säger om mitt finger. Hoppas bara att hen inte säger att jag ska vila fingret ett tag till. Det är inte så jäkla lätt att inte stöta till eller ta i för mycket med det i vardagen. Det bästa är ju om dom kan konstatera att det inte är en spricka eller dylikt. Nåväl, det visar sig.

I övrigt så är halsen fortfarande inte bra. Så ingen löpning idag heller. En vecka sedan senaste passet och jag har nu lagt ner tanken på att springa Stockholms halvmara. Man vill ju kunna träna ordentligt om man skall betala en massa pengar för att springa ett lopp. Kanske kan man hitta någon halvmara senare i höst? Så man har något att träna mot när man väl kommer igång med träningen.

På tal om träning så beställde jag två nya Mendo igår. Det var ju ca 1 år sedan jag bytte plattor senast så det är väl hög tid att göra det igen. Sammandrag om typ en månad.

Inga kommentarer: