måndag, maj 22, 2017

Omstart!

Måndag morgon och vi startar om igen. Arbete, arbete, arbete. Känner mig inte helt taggad konstigt nog. Känns mer som om man skulle vilja vara ledig, haha. Som tur är så är det bara 3 dagars arbete denna vecka. Sen är det bara 4 veckor kvar tills semestern. Och det är ju inte fyra hela veckor. Utan det finns ju någon klämdag och röd dag på vägen dit.

Igår morse spelade jag pingis och det var rätt så kul faktiskt. Kände mig skapligt rörlig och hade skaplig känsla igår. Dock så krånglade axeln en aning och jag vågade till slut inte dra på med forehandsloopen. Men det var i alla fall kul att spela. Efter ett sånt pass så skulle man kunna säga "one more year!". Men jag vet att i vinter, när det tar en timme att bara bli varm, kommer det inte vara lika roligt......
Sen blev det träning med Freddies friidrottsgrupp. Det var ett lagom bra väder medans vi körde längdhopp, koordination och stafetter på Vallen. Efter lurren sen blev det 15 km. Men det hade inte kunnat bli längre för jag var helt slut då.

Ha en fin vecka nu!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tur att DU har backhandsloopen
eller driven att falla tillbaka på!

//En mentor

Anonym sa...

och serven!

//Mr Net

Anonym sa...

Japp, det gäller att behärska alla delarna i pingisen så man kan använda det som funkar för tillfället.....

Kixen är oxå rätt stabil :-)

/Lars Axel