tisdag, maj 30, 2017

Sover dåligt

Två nätter i rad nu som jag sover uselt. Och det värsta är att jag vaknar av ryggont på nätterna. Varför det helt plötsligt?

Hur som helst så blev det lite löpning igår oxå. Passade på när det både var fint väder och Freddie hade gymnastikträning. Det kändes i benen att man sprungit i söndags oxå. Och nu när jag tänker efter så var det ju pingis i lördags och löpning i fredags oxå. Jag kanske är för gammal för att träna så många dagar i rad? Idag blir det ju oxå träning då jag och Foppa skall lira lite pingis på lurren. Bara typ 4 veckor kvar tills VEM. Dags att toppa formen!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Toppa formen, har Jag inte lärt dig något alls?

Inte förrän om 4 veckor skall du vara i form (topp),
du kan lugnt hitta känslan med backhandsdriven osv.
gott om tid kvar!

//Coachen

Anonym sa...

Helt rätt Coach!
Och jag kan lova att jag är långt ifrån toppformen.

/TB