onsdag, april 20, 2022

Fint väder

 Det fina vädret verkar hålla i sig! Riktigt fina dagar nu. Men när kommer bakslaget? Det har ju inte varit valborg än, och den brukar ju kunna vara riktigt kall. Och mer snö lär väl komma i alla fall en gång till....

Imorgon ska jag till Skövde. Avresa kl 05:15..... jag hade grymt jobbigt att komma till jobbet kl 06:10 idag.... Blir en tuff uppgift imorgon bitti....

Jaja, igår sprang jag lite, sorry lufsade jag lite, medans Ina var på gymmet. Det var tunga steg igår. Men kanske inte så konstigt efter många kilometer i påsk. Ina ska till sjukgymnasten idag på knätest! Hoppas verkligen att det ser bra ut och att hon nu äntligen kan få börja träna på riktigt igen. Jag kommer dock inte lufsa under tiden, jag behöver vila!!!

Här är gårdagens pass:


Ha en fin onsdag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var är DU ?

Tog Skövderesan knäcken på dig ?

Miss you1

//Hela bloggen och alla poddar som finns

Anonym sa...

Skövde = mer jobb! :-(

/TB