torsdag, april 28, 2022

Torsdag

 Det är i alla fall torsdag och det närmar sig helg.... Ska jag sammanfatta läget på det viset?

Det är märkligt att när man har som mest att göra på jobbet, det är då alla jäklar vill ha med en på olika möten och skit som skulle vara kul om man inte visste att man hade en massa annat att göra. Men som nu känns som en jäkla börda bara.... Med alla jäklar så menar jag verkligen ALLA... de kommer från alla håll. Och ibland känns det som om man är den enda som kan något/har koll på saker och ting. Nä, fy f*n..... när ska Lottovinsten komma? Så man kan dra på dagen från detta!!!

Sorry, behövde bara få ur mig lite....

Igår var jag ut och sprang en kortis. Jag hade ingen som helst motivation. Och det var kallt. Och jag var fortfarande sliten. Men jag pinna på i 5 km i alla fall, vackert så!! Idag är tanken oxå att det skall bli en runda..... 

Gårdagens femma:


Ha en fin dag nu vänner!!

Inga kommentarer: