torsdag, april 14, 2022

Tröttare än vanligt....

 I natt somnade jag till och med om när jag vaknade vid 2. Och till slut var det till och med alarmet som väckte mig. Trött som en tokig försökte jag gå upp men det var tufft. Till slut så kom jag i alla fall upp. På väg till jobbet så åker jag naturligtvis fel. Svänger av mot Erikslund istället för mot jobbet. Kommer i alla fall på det och kan vända i nästa rondell. Men att det ens händer..... 

Nåväl, det är ju fyra dagar att vila upp sig på nu! Tänk vad mycket löpning det finns möjlighet till!! Har en liten tanke på att försöka få in två längre pass denna helg. Minst en på över 20 km. Kanske ska man försöka toppa förra helgens 21 km och kanske komma upp i 23 km typ....

Ha en fin påsk nu vänner! Passa på att njuta av några lediga dagar och förhoppningsvis fint väder!

Bjuder på några gamla bilder fr 2013. Glad Påsk!!




Inga kommentarer: