torsdag, april 07, 2022

Kvar i Västerås

 Jag hoppade av Skara-resan idag. Jag tycker inte det är värt att åka iväg när det skall bli snöoväder och det kommer från det hållet så ser man på väderleksprognosen så är det snö hela vägen hem i eftermiddag. Kanske är jag bara en fegis, men har ingen lust att skada mig för en jobbresa. Särskilt inte när man inte behöver åka just nu.

Nu får jag ju chansen att se när Freddie spelar piano på Växhuset ikväll istället!! Med andra ord är jag en dubbelvinnare.

Blev en kort sväng igår. Hoppas verkligen att jag är igång nu för resten av säsongen. Går tungt, men jag kommer garanterat bli bättre bara jag får hålla igång regelbundet nu!!

Skulle kunna skriva något om en händelse på jobbet men jag skippar det idag.... Blir bara så trött när jag tänker på det.... :-)

Ha en fin torsdag nu vänner!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

pingis i Hallsta ikväll istället ??

//Coachen

Anonym sa...

Ska tänka på saken.... :-)

Har en inbjudan från JHS (Hälleforsnäs Bordtennisklubb) oxå..... Men jag hittar inte näsduken så vet inte om det är någon mening att åka dit...

/TB

Anonym sa...

Tror faktiskt att den väl använda näsduken är inramad och finns VBTK´s pingis memoriabler eller något : )

//Coachen

Anonym sa...

Kan det vara så?

Eller var det JHS som tog den efter nån match....?

/TB