måndag, november 20, 2023

50-årskontroll

Ja, några år senare är det nu dags för kontroll. Idag tänker jag åka och lämna prover och sen ska man bli inkallad för samtal. Det är väl lika bra att göra dessa då det inte kostar något och bra att få veta hur slut man är 😀

Igår blev det inte mycket gjort. Freddie vaknade vid 4-tiden med näsblod och ville ha hjälp. Jag skulle ju, som det var tänkt, springa med Jesper kl 8. Men han backade ur då han inte skulle hinna med allt han lovat sin dotter att göra. Men det gjorde att jag inte somnade om. Men när jag sen fick veta att jag inte skulle springa så somnade jag om en stund på förmiddagen.

Inatt vaknade jag vid 4-tiden igen och kunde inte somna om. Hungrig som tusan men skall fasta innan provtagningen. Så får väl åka hem och äta frulle efter den.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Var är bloggen?

    Vi undrar ju alla spänt hur 50 årskontrollen gick?

    //Coachen

    SvaraRadera