onsdag, november 22, 2023

Ordningen återställd

Japp, efter gårdagens fadäs med sent inlägg, klagomål osv så är bloggen tillbaka med nytt inlägg före kl 7.

Om det är bra eller dåligt det vete tusan men det har ju inte spelat någon roll de första 17 åren.

Glömde för övrigt att skriva att jag har blivit längre. Ja, ni läste rätt! När jag var och mätte mig i måndags så var jag 180,5 cm typ. Och jag har tidigare knappt kommit upp på 180 cm. Skumt!

Jag följde med Freddie på löpträning igår. De började med en tusing innan de körde 10*200 m. Freddie hoppade två av dessa men fick ihop 2,6 km i tufft tempo, imponerande. Särskilt efter att nyss ha varit förkyld! 

Ikväll är det förhoppningsvis kastträningen för Ina.

Ha en fin onsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat Bror Duktig : )

Dante påpekar att de är de närmaste 17 åren som betyder något gällande bloggen !

//Dante Alarcon