tisdag, november 21, 2023

Vilken miss!

Sorry för extremt sent inlägg! Men jag hade en tid hos Fysioterapeuten imorse. Och när jag kom hem därifrån var det möte på möte fram till lurren. Och sen glömde jag bort det helt tills jag läste en kommentar här på förra inlägget....

Vi kan börja med 50-årskontrollen. Eller igår skulle jag bara lämna lite prover. Det är ju först sen vid samtalet jag får veta hur slut jag är... Och det samtalet är den 4 november. Men att lämna prov igår gick bra. Höll nästan på att få ta påfyllnad av covid-vaccin oxå. Tanten som höll på med det kom ut i väntrummet stup i kvarten för att höra om det var någon som skulle vaccineras. Så till slut frågade jag, "är det bara att ta för alla". Men igentligen var det tidsbokning som gällde men eftersom det inte kom någon så skulle det gå bra. Men jag väntade ju på att få lämna prov så det var ju kört. Och sen tänkte jag träna lite igår och sen även besök hos fysioterapeuten idag så det passade väl inte helt perfekt just igår.

Jag och Ina var iväg till Friskis igår kväll. Jag hade inte tränat sen innan London. Började med lite löpning som uppvärmning. Men det gick inte många övningar sen innan både jag och Ina var helt slut. Kanske var det för tätt efter kvällsmaten..?

Imorse var det som sagt återbesök hos fysioterapeuten. Jag fick berätta att jag var helt paj i benen efter träningen igår. Men fick till mig några nya- och några modifierade övningar som jag skall köra tills nästa gång. Jag ska även springa lite mer. Men öka försiktigt på hur långt jag ska springa.

Så där, det var nog allt jag hade att förmedla. Ha en fin fortsättning på tisdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar