tisdag, juni 11, 2024

Bättre väder idag

 Det är ju så här man vill att sommarmornar skall vara. Sol, frisk luft och ljusa! Allt känns ju så mycket lättare då. Passa på att njuta medans det går. Jag firar den fina morgonen med att gå in på jobbet och göra en insats. 

Idag har vi ett gäng Italienare här. Så det blir nog ganska tunga dagar. Engelska hela dagarna är inte min grej (om jag nu inte är i London :-)). De ska vara här resten av veckan.

Igår blev det en lite runda igen. Tycker att det kändes tungt att springa igår. Men det är bara att kämpa på. Mindre än ett år kvar tills Stockholm Marathon. Och jag står nu i valet och kvalet om jag skall springa Stockholm Halvmara i höst. Vi får väl se vad jag bestämmer mig för.

Ha nu en fantastisk dag!

Passet igår:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar