fredag, juni 28, 2024

Förvirrad?

 Imorse när jag kom till jobbet och skulle in genom dörren så slog det nog slint i skallen på mig. Man skall ju hålla upp kortet på en läsare och sen slå koden. Men istället för passerkortet så tog jag kreditkortet. Och röd lampa och ingen möjlighet att få knappa in koden. Som tur var så kom jag ju ganska så snabbt på att jag tagit upp fel kort. Kan väl säga att det gick lättare att komma in med passerkortet.....

Det blev en femma typ igår i värmen. Pallade inte mer! Det är ingen ordning på träningen nu. Inför maran hade jag ett program och det passar mig mycket bättre än att bara köra något pass på random.... Jag behöver ett lopp och jag behöver en träningsplanering... Bara frågan om vilket lopp man vill köra....?

Gårdagens pass:

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fantastisk fredag och en magisk helg!!

Inga kommentarer: