tisdag, juni 25, 2024

Ljusa, varma sommarkvällar

 Det är ju inte helt fel med långa dagar. När man fortfarande vid 19:30 kan komma på att vi skall åka till kastplan och kasta lite. Det var fortfarande ljust. Det var fortfarande varmt. Och inte var det några mygg eller dylikt där heller!! Så Ina kastade igår för första gången sen, ja, i början på maj kanske? 

Hon har fått tillåtelse av sjukgymnasten att kasta så länge det inte gör ont. Och vi var ju iväg till källargubben på sjukhuset som fixar med knäskyddet och fick det justerat. Hon tycker det känns mycket bättre än innan, så det är ju bra. Hon fick till några skapliga kast för att vara första gången på länge. Så förhoppningsvis är Coachen snart tillbaka från semester och hon kan få en riktig tränare som säger hur hon skall göra. Jag kan bara säga vissa saker som Coachen sagt, typ "kom ihåg det och det...". Jag har ingen aning om vad det betyder men Ina kommer ju ihåg det när jag säger de där sakerna. Så lite nytta gör man väl ändå :-)

Själv passade jag på att jogga medans Freddie var på Vallen och körde tuffa intervaller i värmen. Hon var helt slut när jag kom tillbaka. Och det var ju nästan jag oxå!! Det var jäkligt varmt vid 17-tiden och på Vallen finns det ju ingen skugga heller. Jag sprang i alla fall in i Rocklundaskogen och fick lite skugga av träden. Dock så fick jag tuffa backar istället.

Ha en fantastisk tisdag nu vänner!!


1 kommentar:

Lasse N sa...

Starkt jobbat av er alla.