tisdag, juni 18, 2024

Dags för jobb igen

 Ja, tillbaka i verkligtheten. Tur det är en kortvecka i alla fall. Och förhoppningsvis åker vi till Torpet på onsdagkväll och jobbar från Torpet på torsdagen. Har några Teamsmöten då och hoppas verkligen att mobilnätet inte gör mig besviken. Det brukar ju fungera helt ok där men ibland har det varit lite sämre.

De är på mig från alla håll här på jobbet. Man är borta två dagar och det är flera som behöver hjälp. Så här mycket hjälp behövs ju aldrig när man väl är på plats. Eller så är det så att man kan ta en sak i taget då. Nu har det kommit in problem på flera ställen och jag har inte varit hät och "städat" undan under tiden....

Nåväl, om jag har kraft och ork så blir det lite löpning ikväll. Det känns som om jag skulle behöva signa upp mig på något lopp i höst och köra ett träningsprogram inför det. Då blir det oftast bäst och inga känna efter om man verkligen orkar idag... osv.

Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar