onsdag, juni 12, 2024

Mittvecka

 Japp, onsdag, inte fel! Fortfarande rätt så trött. Fattar inte varför jag sover så konstigt. Jag sover men det känns inte som om jag sover. Trött när jag vaknar. Och den här veckan har jag inte hunnit ta någon eftermiddagslur som jag gjorde några dagar förra veckan. Jaja, det är väl bara att bjuda till!

Vårens sista ABB-jogg ikväll. Vi har ju varit på alla hittills så kanske kan man vinna något på kvällens utlottning. Förmodligen inte... men man vet ju aldrig.... Hoppet är det sista osv........

Midsommar nästa vecka. Det blir förhoppningsvis en sväng till Torpet. Men som det känns nu är det helt beroende på om man får jobba torsdagen från Torpet och kunna åka på onsdagkväll upp dit. På torsdagen är det sån jäkla trafik när alla skall åka iväg och fira midsommar. Så jag vet inte om jag vill ge mig ut i den trafiken... vi får väl se hur det blir.

Ha en fantastisk onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar