torsdag, juni 27, 2024

Så blev det inte

 Igår eftermiddag så var jag och Freddie ut på en lugn femma i värmen. Och sen på kvällen tänkte jag att "imorgon går jag upp tidigt och går ut och springer när det är lite mer human temperatur". Och det började ju bra, jag vaknade vid 4-tiden och då tänkte jag "gå upp och käka frulle och vila sen en stund innan löpning". Men jag blundade till en gång och somnade om. Så när jag vaknade vid 05:30 typ så började det bli lite sent för löpning så jag skippade den. Jag får ut och slita i värmen ikväll istället.

Nä, man önskar att man hade semester nu och resten av sommaren. Men det är långt till semestern. 3 veckor till efter den här. Tur att vi har några extra dagars ledighet nästa helg i alla fall.

Nä, aktieägarna vill nog att jag drar igång jobbet nu! Ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer: