onsdag, juni 26, 2024

Trött, tröttare, moi!

 Ja, idag är jag jäkligt trött. Igår natt var det en usel natt så jag var redan trött igår. Och i natt så blev det inte tillräckligt med sömn heller. Freddie var till Allsång på Skansen med en kompis igår. Så jag var och hämtade henne på tågstationen igår kväll vid 23:15-tiden. Och innan man är hemma och gått och lagt sig så är klockan närmare midnatt. Och imorse skulle man upp igen.

Värmen gör kanske oxå så att det blir svårare att sova bra, vad vet jag? Men hellre så här än blasket i november och så vidare.....

Idag tänkte jag köra ett intervallpass. Vad jag skall köra har jag inte bestämt. Det blir ju ganska varmts så kanske skulle man köra lite kortare intervaller idag? Vi får se.... Eventuellt skall Ina på kastträning oxå. Så vi får väl se hur eftermiddagen/kvällen blir. 

Det fick bli ett kort inlägg idag. Dags att dra igång nu och ge allt för aktieägarna! Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: