måndag, december 10, 2007

Bowling?

Idag var det dags igen för en ny match i bowling. Och som jag skrev förra veckan:

"Ju tätare dessto större möjlighet att spela bra, tror jag."

Hm, tänk så fel man kan ha. Jag var riktigt p**s-dålig idag. Vad är det som händer? Dags att börja rannsaka sig själv. Ta sig en funderare på vad jag vill med min bowling, mm, mm, bla, bla bla........

Får kanske börja spela mera bordtennis istället. Nä, skoja bara. Tror nog det är tv-tittande som är min grej eller? Nä.. Får fundera vidare.

Arsenal spelar i alla fall en helt obetydlig match i CL på onsdag. Tur att den inte går på någon kanal. Och köpa webbsändning är inte aktuellt för denna match. Nä, det är på söndag det gäller. Då är det Ch€£$ki hemma på The Groove. Får inte torska den matchen. Måste hänga med i toppen nu. Även om vi i vår inte kommer vara nära en ligaseger men ju längre vi kan vara med desto roligare. Tyvärr blir det nog Ch€£$ki eller ManUSA som tar hem ligan till slut.

Nog för nu, Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar