onsdag, augusti 27, 2008

1-0 i paus

Och nu krävs det att Twente gör 3 mål i andra halvlek för att Arsenal inte skall gå vidare till CL. Arsenal borde för övrigt gjort minst 3 mål i första halvlek. Men, i vanlig ordning, har man försökt passa sig över mållinjen.

Annars kan nämnas att jag inför dagens innebandyträning testade något nytt. Eftersom jag tyckt det känts fruktansvärt tungt de tidigare träningarna så trodde jag nu att jag hittat något bra. Jag testade nämligen att käka en piggelin innan. Men glassen kunde inte på något vis leva upp till namnet. Möjligtvis gick det lite lättare att gå från bilen in i hallen men jag är inte säker på att det var piggelinens förtjänst. Kanske skall testa med 2 piggelin till nästa pass.

Heja Arsenal!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

2 piggelin kan vara rätt att prova.
Annars så tycker jag du kan testa en guinness(*klapp klapp klapp*)
För så vitt jag vet så har en guinness aldrig gjort mig besviken!

Även om man kanske inte blir så mycket piggelinare i kroppen,så får man ju fan så mycket roligare.

Ska väl passa på att gratulera Coach också.Ni lyckades ju ta er första seger på 8-9 månader i förrgår. STORT!!!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Piggelin *klapp klapp klapp*

/GB-gubben

Anonym sa...

GB-gubben är inte lika med Göran Badbyxa...

/GB-gubben igen....