fredag, augusti 29, 2008

Vem vill?

Finns det någon som har lust att följa med mig till London för att se Arsenal - Porto i CL? Matchen går tisdagen den 30/9. Inga biljetter till fotbollen finns ännu men förhoppningen är att det skall gå att fixa. Det roliga i kråksången är flygpriset som just nu är under 100:- ToR. Jag tänker åka med planet 15:10 från Vås samma dag och hem dagen efter kl17:40. Med andra ord en mini-mini semester. Flygbiljett måste dock bokas snarast för att få detta pris. Men eftersom det är så billigt flyg kan man ju köpa flyg nu och sen se hur det går med fotbollsbiljett. Får man inte tag i fotbollsbiljett så är det ju bara att lägga ner och då har man ändå bara torskat mindre än 100 kr.

Så ta chansen att följa med mig på en kort-tripp till London för lite fin fotboll. Ring mig på min mobil snarast (och har ni inte mitt nummer så får ni skylla er själva), först till kvarn....

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle gärna ha joinat, men jag är i Belgrad då!

//Rafa