lördag, augusti 23, 2008

Jörgen Persson *klapp klapp klapp*

Vilken lirare! Visst han förlorade semifinalen mot världsettan men han var långt ifrån utspelad. Jörgen spelade riktigt bra. Det jag tyckte inte var så bra var hans egen serve. Där fick kinesen det alldeles för lätt. Men vilken kines sen. Han spelade grymt bra. Det var nästan som att se sig själv spela......

Hoppas verkligen han kan ta en medalj i eftermiddag. Det skulle vara riktigt, riktigt stort. Och skulle ge mig hopp inför OS 2012 i London. Jag kommer förmodligen göra en satsning till det OS'et och målet är att vara med där. På läktaren alltså.

Över till det viktiga här i livet. Arsenal har bortamatch mot Fulham ikväll. Allt annat än 3 poäng är en missräkning. Men glöm inte att vi ibland har haft svårt på Craven Cottage. Vi har till och med förlorat där. Men i och för sig har vi även spelat drömfotboll där. Som när jag senast var på The Cottage och såg Arsenal. Vi vann då med 4-0 (om jag kommer ihåg rätt). Det var visserligen några år sedan. Det var på den tiden Henry, Bergkamp, Pires och Ljungberg var med i truppen.

Heja Arsenal!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vore väldigt skoj om du kunde kommat till London 2012 och se mig spela.

Då är man 43 och alltså ett år äldre än Persson är nu.STORT!!!

/TB:s brorsa

Ps.Förresten så skulle vi väl kunna spela dubbel då??

Anonym sa...

Hur tänker jag? Har tagit med Derby på en dubbel idag!!!

Spännande!!!!

Kasta pengarna i sjön kanske är smartare,vi får se.

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Som tur är torskade Ipswich hemma mot Wolves så jag behövde aldrig hålla på Derby!
Ett löfte: -Det var de sista pengarna jag någonsin offrade på Derby.


/Inge.Pengar

Anonym sa...

Grattis MaLin till guldet!!

/Ove Molin i Gävle

Anonym sa...

Tänk så det kan gå. Dubbel 2012 jag är på!

/TB

Anonym sa...

Får jag vara er coach då???

//Co. ach