fredag, oktober 17, 2008

Coachen uttalar sig och träningen igår var kul

I dagens VLT kan man läsa om en chat som VLT haft med VSK's tränare. Och vem har inte skrivit en fråga där om inte allas våran egen Coach mm. Stort! Tänk att man känner någon som står med i tidningen, det är ju fantastiskt!

Igår var det pingisträning igen. Matchen jag och TB's brorsa spela var riktigt rolig. Det var stundtals fantastisk pingis. Och ibland kunde man inte annat än börja skratta åt det fantastiska spelet.

Imorgon drar Premier League igång igen. Efter 2 veckors interlull så är det äntligen dags för lite riktig fotboll. Som vanligt får man väl dock räkna med att Arsenal får ställa upp med lite bänknötare då det alltid brukar komma hem ett gäng skadade spelare efter dessa meningslösa landskamper.

Heja Arsenal!!!

4 kommentarer:

  1. Jag spelade mitt livs pingis mot TB igår kväll, men är helt stekt ändå. Han är Sveriges bästa pingisspelare punkt slut.

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  2. "Helt stekt ändå", nu tar du i. Hade jag inte haft alla turbollar så hade du vunnit med 4-0 i set.

    /TB

    SvaraRadera
  3. Turner Brown *klapp klapp klapp*

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  4. Per Ivar Aakeröy: När avgår du?
    Hansken svarar: Så fort du blir klar med min deklaration.

    /AVD.HUMOR

    SvaraRadera