fredag, oktober 10, 2008

Så är man här igen


Roligare än så här är det svårt att få.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fredag kväll 18.30 TB!!!!
Dags för husköp snart??

Snart är man i Åsbyhallen igen då för ett av årets viktigaste evenemang. VLT-Cupen dags igen, och jag har fått den stora äran att vara domare.
Undrar om Fröjdfeldt kommer?

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Ja, det skulle ju vara underbart med hus, tror jag......

Men det är inte mycket som slår att springa ner till tvättstugan en fredagkväll heller. Skulle möjligen vara att springa ner där en lördagmorgon. Vilken tur då att jag gör det nu oxå. Lycka är ordet!

Och lycka till brorsan i VLT-Cupen! Det finns alldeles för få bra dommare. Så det känns bra att du tar dig an den uppgiften.

För övrigt kan nämnas att det finns ledig tid i tvättstugan även nästa fredag. Tror jag passar på att signa upp mig på den.

Tvätta *klapp klapp klapp*

/TB

Anonym sa...

Boule,BT,Bowling och boka tvättstugetider.Det finns verkligen inget här i livet du inte klarar TB!!

TB*klapp klapp klapp*

/TB:s brorsa