tisdag, oktober 21, 2008

Idag var det mässa

Idag har jag varit på Tekniska mässan i Stockholm. Jag tycker mässan blir sämre och sämre för varje år. Det är inte alls samma drag som det var när man var där förr i tiden.

Ikväll spelar Arsenal i Champions League. Jag såg att A Wenger hade kommenterat i tidigare inlägg och där skrivit att det skulle sluta 3-1 till The Mighty Gunners. Jag har svårt att se att det skulle slå in men hoppas kan man ju alltid.

Tydligen har Coach svårt att få ihop lag till helgens sammandrag i bordtennis. "inga fler avhopp" skrev han i tidigare inlägg. Men det är svårt att hoppa av något man inte blivit uttagen till. Så här har han skrivit tidigare: "Så länge NI inte är uttagna till matcherna i Motala behöver ni väl inte veta något?????". Så frågan är vilka han tagit ut och vilka som tackat nej mer än "Fightern".

Jag hoppas att fler hoppar av så man kanske kan bli uttagen. Annars får jag planera om min helg.

Heja Arsenal!!!

16 kommentarer:

  1. Glad att du ryter till mot Alltiallo!! Jag vågade inte riktigt.
    Trodde du var given,men har han inte sagt nåt börjar man ju undra.
    Snart mitten av veckan och inget besked.Taskig planering har man ju vant sig med(typ att ta reda på var "fightern" bor osv)men det här är riktigt illa.
    Vi verkar inte vara mycket värda i hans ögon.Fy Fan!!
    Vi kanske kan ta en krogrunda i Västerås i stället? Låter lockande eller hur?
    Ska vi komma överens om att tacka nej IFALL han hör av sig och frågar om vi är sugna? Verkar som ordföranderollen stigit honom åt huvudet!!

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  2. Kul att du äntligen har hittat till jobbet f-nndj-vel.....

    jobb o jobb ja vet inte men att ständigt lyssna på sportradion och sedan koppla in alla viasatkanaler för att se champions league är inte mycket till jobb!!!

    //Din Arbets.Givare = DAG (kul va)

    SvaraRadera
  3. Börja arbeta istället för att blogga!!!!

    //F.acket

    SvaraRadera
  4. Coachen avvaktar matchen mellan Verdandi boys och Team Norrland ikväll. Om Knutsson storspelar så är han given i helgen....

    Om inte blir det något av följande uppställningar.

    A1 = TB
    A2 = TB´s brorsa
    A3 = Maggan
    A4 = Kenneth

    B1 = Allvin the great
    B2 = Allvin the not so great
    B3 = Finsk lyckosökare från bruket
    B4 = Mannen, myten legenden

    //Coach

    SvaraRadera
  5. TB ska lira fjärdeman!! Han är den enda som har nerver att gå in och avgöra när vi har 7-6!!
    Du kan inte bara slänga ur dig en laguppställning utan att tänka på följderna.

    Blir mer och mer frusterad ju längre kvällen lider. Tänker då på "fighterns" avhopp. Vem ska dra alla vitsar på lördagkvällen???

    /TB:s brorsa,finnjävel,Jorma

    SvaraRadera
  6. Knutsson som fjärdeman då????

    Ola sa åt Knutsson att första korpmatchen började 19.00 istället för 19.15 med avsikten att bolla in sig lite...

    Knutsson när han fick reda på att matchen började 19.15...

    Hela Munktellarenan står och skakar fortfarande....

    Knutsson har potential....

    Titta till dina svarvar och övriga maskiner nu så slipper Jonny Big att rädda dig i fortsättningen...

    //M.etall

    SvaraRadera
  7. Knutsson ska spela A3.Han ska knäcka motståndarnas etta i första singeln.Sen är det klart.
    Måste jobba några minuter nu.För snart är det Aschenal på 6:an och det vill man ju inte missa när man är på jobbet. Tycker det vore mer intressant om de skulle visa Blackpool-Fritt Fall istället.
    2,55 på Blackpool!! Oddsättarn på Svenska Spel har nog gjort sitt på jobbet antar jag. Har du lagt in hela ordförandearvodet på Blackpool Alltiallo?

    Lite kuriosa: Micke Bank önskade lycka till i torsdags.Han trodde sammandraget var i lördags.Hmmm.

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  8. Och Peter "Flöjtarn" Fröjdfeldt skall dömma Fenerbahce - Arsenal....
    Kom ihåg det när ni lägger in era odds..

    /TB

    SvaraRadera
  9. Skönt!! Då har man gott om tid att spela med tanke på att när ditt inlägg kom 20.44 brorsan!!HEHE.

    /TB:s brorsa

    Ps.Trodde han skulle döma HBTK-Norco

    SvaraRadera
  10. Lätt nej plättlätt

    Var har man läst detta månne...

    Adebayor 1-0

    Walcott 2-0

    Dags att spela 3-1 till Arsenal??

    Se o lär Brynäs, Norrköping, Leeds osv,

    //Go on you Gunners

    SvaraRadera
  11. Blackpool-Dörby 1-0 och det är bara början är jag rädd.

    /Mål.Kalas

    SvaraRadera
  12. Tack för uppvisningen Aschenal!!!

    Uppdatering från bortahallen Fröslunda i Eskilstuna.

    Verdandi boys 1- Team Norrland 1
    Slut 3-7

    Ola.P o kompani går som tåget...
    krossade serifavoriten på bortaplan trots att Knutsson tappade en match.....

    //Coach

    SvaraRadera
  13. Och där rök Knutssons chans till en plats i startfyran i helgen!!

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  14. TB!!! Jag fick idag ett samtal från Alltiallo!! Jag blev väl inte direkt uttagen, men blev lovad att han skulle hämta mig på lördag morgon kl.07.00. Man får väl tolka det som man vill,men blanda lite saft bör man kunna få göra i alla fall tycker jag.Har du också fått en påringning?

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera
  15. Nä, har inte hört något. Men jag räknar iskallt med att jag ska med. Svårt att ställa över en kille med min kapacitet. Har lyckats blanda både röd och gul saft i min karriär.

    /TB (förste saftblandare)

    SvaraRadera
  16. Saftblandare (meritlistan du vet)

    /TB:s brorsa

    SvaraRadera