fredag, oktober 17, 2008

En lyckad dag

Idag var det en riktigt lyckad arbetsdag. Jag började skriva på ett program igår men då kändes det som om jag inte skulle lyckas med det jag tänkt mig. Men idag vände det och när jag gick hem i dag så kändes det som om allt som jag tänkt göra med programmet är möjligt. Nu är det bara fantasin som sätter gränser, som Tuborgs brorsa skulle sagt. Tyvärr kanske det går lite emot FG08's (FörsämringsGruppen 2008) principer. Men det kan inte hjälpas, någon gång skall man väl göra lite förbättringar oxå.

Heja Arsenal!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Pingis,Bowling,boule och nu skriva program!!
Meritlistan ökar dagligen!!!!

Hört nåt om hur det gick för Ola och grabbarna i onsdags?

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Du glömde tvätta där i meritlistan ;-)

Ingen aning hur det gick för Team Norrland. Jag har sökt genom hela internet men har ännu inte hittat något. Men jag räknar med att dom vann ganska så enkelt.

/TB

Anonym sa...

Sitter och förbannar mig själv över att jag missade tvättningen. Där är du ju om möjligt ännu bättre än i boule har jag hört!

Tuborg´s brorsa? Nån man känner? Haha. Hur många Guinness ska jag ta med till helgen?

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Nä, Tuborgs brorsa är nog helt okänd för dig.

Hur många behöver du ;-)

Själv dricker jag bara läsk numer.

/TB

Anonym sa...

Team Norrland-Eskilstuna korpen 5-5

Knutsson vann 3 såklart, Knutsson tillsammans med mig i dubbel vann med 11-9 i femte avgörande och sedan gick jag själv in och räddade oavgjort genom seger i sista matchen....

Men nästa vecka är väl NI med???

//Ola. P.

Anonym sa...

Vad gälle drycker till sammandraget nästa helg så vill jag bara säga att IFALL ni skulle komma med så gäller som vanligt alkoholförbud "hela helgen"

//Coachen

försök blanda något till pauserna för de som skall spela istället.

Anonym sa...

Nästa vecka är man given i Norrland!!!

Nej,visst fan,jag har ju eftermiddagsskiftet då!!!

Var ju sååååå peppad!!!!

Lördagkvällens alkoholförbud är härmed upphävt!!

Guinness *klapp klapp klapp*

/TB:s brorsa(som med glädje skulle blanda sportdryck till övriga lagmedlemmar,om NÅGON ser till att handla)

Anonym sa...

Knutsson *klapp klapp klapp*

/E-korp

Anonym sa...

Och så vann du ju en miljon pund också, enligt det där mailet...