söndag, januari 31, 2010

Det är över nu

Så var då VSM över för denna gång. Och det var mitt absolut sämsta VSM hittills. Om det nu blir några fler. Visst man har sagt förr att man skall lägga ner mm. Men det kändes verkligen inget bra att spela och tankarna for genom huvudet om varför man håller på med detta under spelandet idag?

Helgens usla resultat smittade även av sig på Arsenal som måste spelat fruktansvärt dåligt idag. 1-3 hemma mot USA är inte ok. Jag såg i och för sig inte matchen då jag satt i en bil mellan Kalmar och Hallstahammar då innan jag efter en rejäl kebabtallrik (tack brorsan för sällskapet) satte mig på bussen hem. Väl på stationen i V-ås inser jag att det inte går några lågtrafikbussar nere från station så jag traskar upp till centrum bara för att se att nästa buss kommer om 29 minuter. Men jag går hem snabbare än så från stan så en kall promenad senare är man hemma.

Trots det dåliga spelet i VSM var det en trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

För att NI inte skall deppa ihop fullständigt så kommer här en liten inbjudan till TB, TB´s brorsa, TB´s brorsa the real one stolpe ut osv.....

bord är bokat på Pitchers den 13 februari från kl. 16.00 o framåt..
där kan vi tillsammans med andra ej likasinnade diskutera både Derby och Coachens framgångssaga.

//Pajpen

Anonym sa...

Hej! Cribba här!
Såg inte mitt namn i inbjudan??
Måste vara en miss va?

Kan vi sjunga Gulligullan koko då?

/C(ribba)

Anonym sa...

Jag räknar med att mitt namn ingår i osv.....

/Pelle P