måndag, januari 11, 2010

Ingen bra start

Ny vecka och en sämre start på denna. Jobb, lite sömn, ont i axel/nacke och lätt huvudvärk. Bättre kan man ju ha det. Fast å andra sidan finns det dom som har det mycket värre så jag borde inte klaga. Men nu är ju det här min blogg så jag gör ju som jag vill ;-)

Känns lite konstigt att man skall jobba 5 dagar i rad nu. Efter några veckor med några strödagar jobb. Men det är snart dags för nästa "långhelg". VSM i Kalmar om drygt två veckor. Och efter det är det inte långt kvar till nästa Londontripp!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl inte glömt mig

Ville Viking din vän i nöden!!!!

//Cinderella

Anonym sa...

Just ja, det var det oxå. Ville, jag ska se när jag kan klämma in ett besök. Till helgen kanske?

/TB

Anonym sa...

England man verkligen längtar :-)

//The Real!

Anonym sa...

Hola Zombreros es paca de wolfes de aschenalis.

Porto bes tu dos calveiros mis u fantastico elementi por favor, zi zi compredos.

//Hulk

Anonym sa...

Kiitos hyvää!

/Ville Viking