lördag, februari 13, 2010

Lördag

Och redan har man varit fram och tillbaka till jobbet. 06:45 ringde dom från jobbet och berättar att A-linan står. 07:05 har man åkt dit och fått igång linan, snacka om kung :-)

Nåväl, inatt drömde jag om att jag var någonstans i Sverige och spelade pingis. Vi var till nån klubb och spelade träningsmatch eller, ja, nåt sånt i alla fall. Vi var i en liten hall som hade plats för 1 bord. Jag började med att vinna min match sen gick jag ut i entrén i "sporthallen". Där visade det sig att i en annan stor lokal med massor av bord var det full fart på träningen. Dom hade hur mycket folk som helst som tränade. Jag och brorsan fick efter våran träningsmatch erbjudande att spela med denna klubb nästa säsong. Sen vaknade Ina så det blev inget mer av det........

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt!! Men det var ingen dröm!!
Lången ringde nyss!!!

/TB:s brorsa