onsdag, februari 17, 2010

Två skitmål

Två skitmål förstör Arsenals kväll. Det blir torsk med 2-1 efter att Fabianski gör självmål i första och sen plockar upp bollen efter hemspel i andra. En något förvirrad situation där Porto utnyttjar kaoset i Arsenal. Men hur vi kunde undgå att få straff i anfallet innan är en gåta. Och jag tycker att domarna var totalt odugliga, åt båda hållen. Och jag kan inte fatta att man kan ha domare från Sverige och Norge i Champions League. Inte har man väl korpdomare i Allsvenskan?

2-1 är nu inte ointagligt på något vis. Men det gäller att få tillbaka lite spelare till returmatchen. Jag är hypernervös varje gång Denilson har bollen på mitten. Även Diaby kan ta alldeles för lång tid på sig ibland. Men vi vänder detta på Emiraten, det måste vi göra!

Heja Arsenal!!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Såg inte matchen, men bortamål är värt mycket. Det här tar ni i nästa match. Håller med har ju dålig erfarenhet av norska domare inte minst...

//Lalle

Anonym sa...

Personligen har jag dålig erfarenhet av norrmän i största allmänhet!

/TB:s brorsa

Anonym sa...

Martin Hansson är inte från Norge.

//Kong Harald

Anonym sa...

Rättvist!!!

//Hulken

Anonym sa...

See you on Emirates!!!

//The Hulk

Anonym sa...

Hulken är en pajas!

/Superman

Anonym sa...

Martin Hansson är som en norrman....

/Pierluigi Colina

Anonym sa...

You where the better team!

/J Mourinho

Anonym sa...

Jag tycker Hansson verkade långsam i besluten och såg ut att tänka efter en halv sekund för länge. Och då var det för sent att ta beslut. Och detta hände åt bägge hållen.

Att sen Portospelarna mer än gärna kastade sig hejdlöst på marken i tid och otid gör ju inte det hela lättare för Hansson.

/TB

Anonym sa...

Den riktige Collina har inget hår är mutbar samt stavas med två l i efternamnet..

//The real Collina

Anonym sa...

Och jag är pizzabagare och jobbar svart.

/Pierluigi Colina