onsdag, augusti 24, 2011

Dags att bestämma sig

Spela eller inte spela? Hallsta eller inte Hallsta? Jag vet inte hur jag skall göra. Kanske är det dags att lägga spaden på hyllan. Men samtidigt tycker jag att det är jäkligt kul om man kör regelbundet och man lyckas spela bra nångång. Men samtidigt vet jag att det krävs att man kör någorlunda regelbundet för att man skall hitta känslan. Och frågan är om jag kommer göra det. Det är ju helt värdelöst att bara åka och spela seriematcher och torska mot såna man "borde" slå om man är igång.

Det är snart september så det är ju hög tid att bestämma sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

TB !! jag blir mailbombad och nerringd av hela pingis-Sverige som ber DIG fortsätta med liret.

Med den känslan, fotarbetet, servarna, looparna både fh o bh så vill ju alla se dig i hagen igen..

nja, kanske inte alla eller speciellt inte Håkan Svensson men...

tänk bara om du hade haft Coachens smashar, inget hade stoppat dig då..

//Bordtennisvärlden utanför det lokala området

Anonym sa...

Jag kommer sakna TB om han lägger av,tro det eller ej! Det är sån tändvätska för mig när han drar sig bakåt i hagen mot barriären och plockar fram näsduken!

Det brinner liksom till i skallen då och gör att jag höjer mig några snäpp ytterligare.

Fortsätt TB!!

Har aldrig förstått vad TB kommer ifrån men det finns säkert en bra historia bakom det..

Vänliga pingishälsningar
Jan-H Svensson

Anonym sa...

:-)

/TB