måndag, augusti 29, 2011

Tung dag

Ja, risken är att det kommer bli en tung dag idag. Eftersom Arsenal blev överkörda igår så kommer man nog få höra det några gånger idag. Det värsta är nog att även såna som inte bryr sig om fotboll överhuvudtaget kommer passa på att fråga hur det gick för Arsenal igår med ett stort hånleende i ansiktet. Det är märkligt att det finns såna som skall bli "intresserade" så fort chansen att håna någon dyker upp. Jag mår dåligt som det är.


Matchen då, ja, vad ska man säga? Det var väl inte så konstigt att dom förlorade. Det var bara en ordinarie i backlinjen. Ett mittfält som bestod av spelare som antingen inte platsade förra säsongen eller var "tvingade" till en debut. Det håller inte borta mot ManUSA. Att siffrorna blir så stora är väl inte så mycket att orda om. Vid 1-3 gör man ett försök att komma ikapp och blottar sig då givetvis. Så siffrorna är inte så intressanta.

Nu återstår det 3 dagar innan transferfönstret stänger. Vi får väl se om det värvas något eller om det blir som förväntat. Det behövs verkligen få in några nya spelare och pengar att köpa dessa lär väl inte saknas. Den som lever får se.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja inget roligt alls när dessa sk "supportrar" ska kommentera sånt de inte har en aning om, de kan troligen inte ens räkna upp 3 spelare i startelvan för det "egna" laget.

//Lalle

Anonym sa...

Ja instämmer och känner igen allt...

ja har blivit hånad för mitt pingisspelande i 20 år liksom mitt coachande i 20 år

bara att komma igen...

//Coachen (the real)

Anonym sa...

Jag blev hånad när jag bytte klubb!!!

/Nasri

Anonym sa...

Mig hånade de när jag råkade ramla när jag slog en straff i stolpen(som sen gick ut).

/John the pig Terry