tisdag, augusti 16, 2011

Trött

Nu har man jobbat 1½ dag och man är trött som en tokig. Man är inte van att gå upp så tidigt som man nu gör. Och när Freddie, av försåeliga skäl, inte sov så gott i natt så gör ju inte det saken bättre. Och för att förtydliga Freddies skäl att inte sova så bra så var hon ju på dagis för första gången på 6 veckor igår. Och det är klart att det blir mycket intryck så här i början.

Ikväll spelar Arsenal en viktig match i CL-kvalet. Och jag förstår inte hur jag skall kunna hålla mig vaken så länge. Kommer nog somna gott i soffan lagom till avspark. Och det kanske är lika bra det. För Arsenal är inte att räkna med i år. Mitt tips är att dom missar CL och i bästa fall kommer 7-8 i ligan. Jag ser inga tecken på att det skulle kunna bli bättre än så. Man kan inte sälja en av ligans absolut bästa mittfältare och ersätta med nya unga orutinerade spelare. Och förmodligen/förhoppningsvis så säljs även Na$ri innan fönstret stänger.


Inga kommentarer: